اخبار ویژه

کد خبر : 252019 تاریخ ثبت : 1399/1/18 08:49:55

راه‌اندازی سامانه ارتباط اینترنتی و تلفنی برای مددجویان بوشهری

راه‌اندازی سامانه ارتباط اینترنتی و تلفنی برای مددجویان بوشهریمدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه ارتباط اینترنتی و تلفنی برای پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان خبر داد.

به گزارش آزادنما؛

احمد لطفی مدیر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کمیته‌امداد استان بوشهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان انجام شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به صورت اینترنتی ثبت یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد و مددجویان از حضور در ادارات این نهاد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مددجویان تحت حمایت افراد سالمند و با سابقه بیماری هستند گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته‌امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

لطفی خاطرنشان کرد: همه خدمات کمیته‌‌امداد به‌صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و آنها می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته‌امداد درخواست‌های خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و گفت: در صورتی که مددجویان بنا به دلایلی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی درخواست خود را به مددکاران کمیته‌امداد اعلام کنند.

وی افزود: در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به‌صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است./فارس

اخبار مرتبط
    کلمات کلیدی
    ثبت دیدگاه
    آخرین اخبار
    نظرسنجی
    آیا از قالب سایت راضی هستید؟

    - نتایج